Piekto gadu pēc kārtas Ford saņem mazā dzinēja „Oskaru“

 Katrs piektais Eiropā pārdotais transportlīdzeklis ir aprīkots ar 1,0 litra EcoBoost dzinēju.

  • Ford 1,0 litra EcoBoost dzinējs kļuvis par Starptautisko gada dzinēju 2016 kategorijā „Labākais dzinējs līdz 1,0 litra tilpumam“ jau piekto gadu pēc kārtas, neskatoties uz pieaugušo konkurenci no citiem automobiļu ražotājiem šajā kategorijā.
  • Ford jau devīto reizi apbalvots par ekonomiskāko un sportiskāko dzinēju, iepriekš tas paludināts par gada dzinēju trīs reizes, kā arī pasludināts par labāko jaunpienācēju; ar šo dzinēju tiek darbināts katrs piektais Eiropā pārdotais Ford transportlīdzeklis
  • Progresīvais 1,0 litra EcoBoost ir uzvarētājs klasē vadāmības, veiktspējas, ekonomijas, izsmalcinātības un tehnoloģijas jomā. EcoBoost ģeniālo koncepciju tagad izmanto jaunajos EcoBlue dīzeļdzinējos

ŠTUTGARTE, Vācija, 2016. gada 1. jūnijs. Pasludinot mazo, bet jaudīgo Ford 1,0 litra EcoBoost dzinēju, žūrija slavēja tā vadāmības, veiktspējas, ekonomijas, izsmalcinātības un tehnoloģijas kombināciju, kas turpina uzstādīt jaunus standartus.

Izturīgo trīs cilindru EcoBoost dzinēju kategorijā „Labākais dzinējs līdz 1,0 litra tilpumam“ ,izvēlējās 65 autonozares žurnālistu komisija no 31 valsts. Šogad tas apspēja 32 konkurējošus dzinējus — par 19 vairāk nekā 2012. gadā. Būtiski, ka 2015. gadā bija manāma pieaugoša konkurence no starptautiskajiem automobiļu ražotājiem turbodzinēju kategorijā līdz 1,0 litram ar tiešās iesmidzināšanas sistēmu.

2014. gadā EcoBoost tika pasludināts par gada dzinēju trešo reizi pēc kārtas, kā arī 2012. gadā tika atzīts par labāko jauno dzinēju.
 
„1,0 litra EcoBoost mainīja spēles noteikumus un, neskatoties uz citiem, kas mums seko, tas ir nepārspēts savas klases paraugs jau piecus gadus,“ komentēja Džo Bakadžs, Ford of Europe produktu izstrādes viceprezidents. „Inovāciju gars turpina mūs virzīt, jo mēs plānojam izmantot šo pašu gudro domāšanu jaunas sērijas efektīvu, tīru un jaudīgu dīzeļdzinēju ar samazinātu darba tilpumu radīšanā.“

„Fakts, ka tas ir ieguvis vispārējo balvu trīs reizes un turpina saņemt žūrijas locekļu balsis, parāda, cik īpašs ir Ford 1,0 litra EcoBoost,“ komentēja Dīns Slavničs, 18. starptautiskās gada dzinēja balvas priekšsēdētājs un Engine Technology International žurnāla galvenais redaktors. „Tas ir fantastisks apliecinājums tam, ka darba tilpuma samazināšana un lielāka degvielas efektivitāte nenozīmē, ka jāupurē citas jomas, piemēram, jauda, izsmalcinātība un vadāmība, un tā pat var palīdzēt uzlabot šos elementus.“