Ford Fiesta ST

Jaunais Fiesta ST ar sporta piekari, sportisko dizainu, sešu pakāpju transmisiju, uzlabotām bremzēm un progresīvu tehnoloģiju ir īsta braukšanas sensācija, kas neļaus palikt nepamanāmam.

Izteiksmīgais dizains, pazeminātā šasija un emblēma liecina, ka tas nav parasts automobilis. Tas ir Fiesta ST.

182 ZS jauda, ieskrējiens no 0 līdz 100 km/h 6,9 sekundēs, 290 Nm griezes moments un maksimālais ātrums 224 km/h  ne mirkli neliek apšaubīt automobiļa veiktspēju. To pierāda vairāk nekā 5000 km nobraukums testa braucienos sacīkšu trasēs un automobiļa uzlabošana leģendārajā Nirburgringas trasē.

Jaunais Fiesta ST ar sporta piekari, sešu pakāpju transmisiju, uzlabotām bremzēm un progresīvu tehnoloģiju rada īstu braukšanas sensāciju, saglabājot savu plašumu, komfortu un degvielas ekonomiju.

Uzziniet vairāk par jaunā Fiesta ST dizainubraukšanas īpašībāmveiktspēju un efektivitāti, kā arī drošības un aizsardzības līmeni.

Augsta veiktspēja: precīza vadāmība

Kā saka, jauda bez kontroles nenozīmē neko. Katrs Fiesta ST aspekts projektēts un izgatavots tā, lai sniegtu jums šādu kontroli. 

Sacīkšu tipa sporta piekare nodrošina gan dinamisku, gan ērtu braucienu. Tā iestatījumi pazemina šasiju, novirzot smaguma centru tuvāk ceļa virsmai, lai nodrošinātu precīzāku vadāmību pagriezienos. 

To vēl vairāk uzlabo izsmalcinātas sistēmas, tajā skaitā elektroniskā griezes momenta virziena kontrole. 

Lai nodrošinātu manevrēšanu un braukšanu bez piepūles, automobilis aprīkots arī ar elektrisko stūres pastiprinātāju. 

Kompakts, ātrs un aktīvs. Izbaudiet braucienu ar Fiesta ST visā pilnībā: atrodoties pie šī automobiļa stūres.

Bezkompromisa veiktspēja un efektivitāte

1,6-litru, četru cilindru EcoBoost benzīna dzinējs apvieno turbopūti, dubultu neatkarīgo mainīgo vārstu pacēluma laika sistēmu un tiešo augstspiediena degvielas iesmidzināšanu. 

Rezultāts: 182 ZS, ieskrējiens līdz 100 km/h tikai 6,9 sekundēs un maksimālais ātrums 223 km/h. 

EcoBoost revolucionārā tehnoloģija iebūvēta kompaktā un vieglā rāmī; svaru samazināt palīdz arī alumīnija komponentes. Tas savukārt dod pārsteidzošu degvielas ekonomiju, ļaujot ar galonu degvielas nobraukt 47.8 jūdzes (kombinētajā ciklā)un radot tikai 138 g/km CO2 izmešu.

*4. pārnesumā norādīto degvielas/enerģijas patēriņu, CO2 izmešus un elektrisko diapazonu mēra saskaņā ar Eiropas Regulās (EK) 715/2007 un (EK) 692/2008 noteiktajām tehniskajām prasībām un specifikācijām atbilstoši jaunākajiem grozījumiem. Degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums norādīts transporta līdzekļa versijai, nevis atsevišķam automobilim. Pielietotā standarta pārbaudes procedūra ļauj salīdzināt dažādas transporta līdzekļa versijas un dažādus ražotājus. Papildus automobiļa sniegtajai degvielas ekonomijai degvielas/enerģijas patēriņa, CO2 izmešu daudzuma un elektrības diapazona noteikšanā ļoti nozīmīgi faktori ir vadības īpašības, kā arī citi netehniski faktori. CO2 ir galvenā siltumnīcas efektu izraisošā gāze, kas vainojama pie globālās sasilšanas. Rokasgrāmata par degvielas ekonomiju un CO2 izmešu daudzumu, kurā ietverti dati par visiem jauno vieglo pasažieru automobiļu modeļiem, bez maksas pieejama visās tirdzniecības vietās vai arī lejupielādējama