Jaunais Ford Focus Active krosovers

JAUNAIS FORD FOCUS ACTIVE KROSOVERS APVIENO APVIDUS AUTOMOBIĻA DAUDZPUSĪBU UN FOCUS KLASĒ LABĀKO BRAUKŠANAS PIEREDZI

  • Ford prezentē Focus Active piecdurvju un universāļa versiju, piedāvājot satriecošu daudzpusību un spēcīgu stilu aizvien plašākajam apvidus automobiļu cienītāju lokam Eiropā
  • Jaunākais Ford Active saimes papildinājums pievienojas Fiesta Active un KA+ Active un izceļas ar palielinātu braukšanas augstumu, apvidus automobiļu iedvesmotu stilu un šasiju, kas optimizēta klasē labākajai dinamikai
  • Izcila veiktspēja uz sliktiem ceļa segumiem, ko papildina Slippery un Trail braukšanas režīmi. Ietilpīgs, praktisks un pārdomāts salons ir lieliski piemērots dēkainu ģimeņu aktīvajam dzīvesveidam
  • Jaudīgi un ekonomiski Ford EcoBoost benzīna dzinēji un EcoBlue dīzeļdzinēji komplektācijā ar progresīvām autovadītāja palīgsistēmām un astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu

ĶELNE, Vācija, 2018. gada 21. novembris. Jaunais Ford Focus Active krosovers izceļas ar apvidus automobiļu iedvesmotu daudzpusību, kas papildina pašpārliecinātības piesātināto, intuitīvo un baudāmo Focus braukšanas pieredzi.

Focus Active pieejams piecdurvju hečbeka un universāļa versijā, kas izceļas ar izteiksmīgu virsbūves dizainu. Focus Active ir palielināts braukšanas augstums un unikāla šasijas konfigurācija, kas ļauj saglabāt klasē labāko braukšanas dinamiku, vienlaikus nodrošinot lielisku veiktspēju uz sliktiem ceļa segumiem. Braukšanas pieredzi pilsētās un uz šosejām noteikti uzlabos paaugstināta braukšanas pozīcija.

Arvien augošais apvidus automobiļu un krosoveru cienītāju loks Eiropā ietver daudz aktīvā dzīvesveida piekritēju, tāpēc Focus braukšanas režīmus papildina unikālais Slippery un Trail, kā arī standartaprīkojumā iekļauti jumta reliņi, ļaujot pārvadāt velosipēdus vai sporta aprīkojumu.

Izsmalcināti spēka pārvadi* ietver Ford jaudīgos un ekonomiskos 1,0 litra EcoBoost un 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinējus ar jaudu līdz 182 ZS, kā arī Ford 1,5 litru EcoBlue un 2,0 litru EcoBlue dīzeļa dzinējus ar jaudu līdz 150 ZS komplektācijā ar sešpakāpju manuālo vai astoņpakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Progresīvās autovadītāja palīgsistēmas, kas pirmoreiz tika padarītas pieejamas jaunajā Focus šā gada pirmajā pusē, ietver uzlabotas versijas tādām Ford tehnoloģijām kā adaptīvajai kruīza kontrolei, adaptīvajai priekšējā apgaismojuma sistēmai un aktīvajai parkošanās palīgsistēmai.

“Ford apvidus automobiļu pārdošanas apjoms šā gada oktobrī salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu palielinājās par 19%, un šobrīd apvidus automobiļi veido piekto daļu no visiem pārdotajiem Ford automobiļiem Eiropā. Mūsu Active krosoveru saime piedāvā klientiem vēl saistošāku apvidus automobiļu iedvesmotu stilu,” skaidro Ford of Europe Tirgvedības , pārdošanas un klientu apkalpošanas nodaļas viceprezidents Rolants de Vārds (Roelant de Waard). “Jaunais Focus Active ne tikai izskatās pēc apvidus automobiļa, bet tā unikālā šasija un jaunie braukšanas režīmi garantē patiesi iespaidīgu veiktspēju uz sliktiem ceļa segumiem, ko īpaši novērtēs tās ģimenes, kuras izvēlas pārvarēt vēl neatklātus ceļus.”

Jaunais Focus Active ir trešais Ford jaunajā Active krosoveru modeļu saimē un seko Fiesta Active un KA+ Active modeļiem, kas tika prezentēti šā gada pirmajā pusē.

 

Izcila veiktspēja uz sliktiem ceļa segumiem. Aizraujoša braukšanas pieredze

Ford Active pieejams piecdurvju un universāļa versijā ar nevienāda garuma sviru (SLA) neatkarīgo balstiekārtu. Tā braukšanas augstums ir palielināts par 30 mm priekšā un 34 mm aizmugurē salīdzinājumā ar standarta Focus, kā arī ir aprīkots ar šasiju, kas ietver unikālas atsperes, amortizatorus un stabilizācijas stieņus, kā arī priekšējos un aizmugurējos šarnīrus.

SLA sistēma optimizē komfortu un reakciju un ietver atsevišķu apakšrāmi, kas nodrošina vēlamo līdzsvaru starp priekšpusi un aizmuguri, braucot pāri lielākām bedrēm, tādējādi padarot braucienu līdzenāku. Kompozītmateriāla buksēm ir dažādas stingrības īpašības atkarībā no tā, kādā virzienā tās tiek noslogotas, tādējādi nodrošinot labāku izolāciju mazāku bedru gadījumā un zemāku trokšņa, vibrācijas un griezīguma līmeni. Unikāla SLA ģeometrija universāļa modelī maina amortizatoru novietojumu, palīdzot automobilim saglabāt labu manevrētspēju un atsaucību pat tad, ja bagāžas nodalījums ir pilnīgi piekrauts, un palielinot bagāžas nodalījuma ietilpību, patiecoties platākai  grīdai.

Lai uzlabotu izturību un veiktspēju uz sliktiem ceļa segumiem, 17 collu diskiem uzmontētas augstā profila 215/55 R17 riepas; pieejami arī 18 collu diski ar 215/50 R18 riepām. Visu Focus modeļu standartaprīkojumā pieejamos Normal, Sport un Eco braukšanas režīmus papildina Focus Active:

  • Slippery režīms, kas pielāgo ESC un vilces kontroles iestatījumus, lai nodrošinātu pārliecinošu veiktspēju uz segumiem ar pazeminātu saķeri, piemēram, dubļiem, sniega un ledus, samazina riteņu izslīdēšanu arī braukšanas uzsākšanas laikā un nodrošina pasīvāku droseles atsaucību
  • Trail režīms, kas palīdz saglabāt inerci uz mīkstiem segumiem, piemēram, smiltīs, pielāgo bremžu pretbloķēšanas sistēmu, lai iespējotu lielāku riteņu izslīdēšanu, kā arī konfigurē vilces kontroli, lai palielinātu riteņu griešanās ātrumu, tādējādi attīrot riepas no smiltīm, sniega vai dubļiem. Šis režīms arī nodrošina pasīvāku droseles atsaucību

Spēcīgs, ietilpīgs un daudzpusīgs

Unikāli stila elementi rada izteiksmīgu, daudzpusīgu un jaudas pārpilnu auru gan Focus Active salonā, gan aplūkojot tā virsbūvi. Tumšs režģis ar unikālu rakstu ievietots tumšā ietvarā, un to lieliski papildina aizsargplāksnes, kas plūst no priekšējā bufera apmales pa riteņu arkām un sānu profiliem līdz aizmugurei.

Priekšējā un aizmugurējā bufera dizains arī ir īpaši pielāgots Focus Active versijai, tāpat versijai pielāgota priekšējā un aizmugurējā aizsargplāksne ar sudrabkrāsas apdari, kā arī vieglmetāla disku dizains. Košās krāsas ietver jauno Metropolis White un Orange Glow, bet klienti var izvēlēties arī ar virsbūvi kontrastējošas krāsas jumtu.

Stūre ar ādas apdari un pārnesumu pārslēgs ar ādas rokturi, spilgti elementi priekšējā panelī un durvju paneļos, kā arī Active sliekšņu uzlikas padara salonu par kvalitātes etalonu. Pacelto sēdekļu apdarei izvēlēts izteiksmīgs Active audums ar zilas krāsas šuvēm. Pieejami arī paklāji ar zilas krāsas šuvēm.

Jaunā Focus salons ir ietilpīgāks, pateicoties par 50 mm palielinātai riteņu garenbāzei (salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli) un plakanai grīdai. Priekšā sēdošie var baudīt 1 421 mm platu vietu plecu daļā, savukārt optimizētais mērinstrumentu paneļa novietojums atbrīvo vairāk vietas. Šaurāka viduskonsole, elektriska stāvbremze un rotējošs pārnesumu pārslēgšanas slēdzis arī palielina autovadītājam un priekšā sēdošajam pasažierim pieejamo vietu.

Vieta aizmugurē sēdošo pasažieru ceļiem ir palielināta par vairāk nekā 50 mm salīdzinājumā ar iepriekšējo Focus modeli, tādējādi nodrošinot klasē lielāko vietu ceļiem – 81 mm. Vieta pleciem ir palielināta gandrīz par 60 mm salīdzinājumā ar iepriekšējo Focus. Plašuma izjūtu paspilgtina aizmugurējo durvju dizains ar logiem, kas iestiepjas aizmugurējā balstā, tādējādi radot atvērtības izjūtu.

Komforta un ērtības funkcijas padara Focus vēl daudzpusīgāku un piemērotāku dēkainām ģimenēm. Piekļuve bagāžas nodalījumam, ja rokas pilnas ar kempinga aprīkojumu, arī ir atvieglota, pateicoties brīvroku tehnoloģijai, kas ļauj atvērt bagāžas nodalījumu ar vienkāršu kājas kustību zem aizmugurējā bampera.

Ģimenes mīlulis arī var pievienoties izbraucienos, jo bagāžas nodalījums, kura maksimālā ietilpība ir 1653 litri, ir īpaši pielāgots liela būra ievietošanai. Ford inženieri ir raduši risinājumu pat bagāžas nodalījuma pārsega novietošanai pēc tā noņemšanas: tagad to iespējams ērti nolikt zem pielāgojamās bagāžas nodalījuma grīdas un izņemt, vienkārši pavelkot siksnu.

Ford SYNC 3 komunikācijas un izklaides tehnoloģija ļauj autovadītājiem pārvaldīt skaņas sistēmu, navigāciju un klimata kontroles funkcijas, kā arī pieslēgtus viedtālruņus, izmantojot vienkāršas balss komandas. Komunikācijas un izklaides sistēmu papildina 8 collu krāsu skārienekrāns, ko iespējams vadīt ar pirkstu satuvināšanas un vilkšanas žestiem. Sistēma ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto™ un ir pieejama komplektācijā ar B&O skaņas sistēmu, kas garantē visu automobilī sēdošo iespēju brauciena laikā baudīt koncertzālei pielīdzināmas kvalitātes skaņu.

Jaunā FordPass Connect iebūvētā modema tehnoloģija padara Focus Active par mobilu Wi-Fi tīklāju, kuram iespējams pieslēgt līdz pat 10 ierīcēm. Bezvadu uzlādes paliktnis zem mērinstrumentu paneļa ļauj automobilī sēdošajiem uzlādēt savietojamus viedtālruņus un saglabāt saikni ar ārpasauli visa brauciena laikā.

 

Bezrūpīga braukšanas pieredze, pateicoties progresīviem dzinējiem un tehnoloģijai

Jaunais Focus Active piedāvā daudzpusīgu un izsmalcinātu autovadītāja palīgsistēmu klāstu, ar kuru bija iespējams iepazīties Focus automobiļos, kas tika laisti klajā šā gada pirmajā pusē. Progresīvas tehnoloģijas ir nemanāmi integrētas un iespējo intuitīvu, bezrūpīgu un pārdomātu braukšanas pieredzi. Šeit minētas dažas no tehnoloģijām:

  • adaptīvā kruīza kontrole, kas tagad papildināta ar Stop & Go, braukšanas ātruma ceļa zīmju uztveršanas un joslas centrēšanas funkciju, lai nodrošinātu plūstošu braukšanu lēnas satiksmes apstākļos;
  • Ford adaptīvā priekšējā apgaismojuma sistēma ar jaunām prognozējošām līkumu gaismām un apgaismojumu atkarībā no ceļa zīmēm, kas pielāgo priekšējo lukturu apgaismojumu, lai uzlabotu redzamību līkumos un pirmo reizi nozarē arī palīdzētu labāk saskatīt ceļa zīmes;
  • aktīvā parkošanās palīgsistēma 2, kas tagad kontrolē arī pārnesumu pārslēgšanu, akseleratora pedāli un bremzes, nodrošinot pilnīgi automātisku manevrēšanu, nospiežot tikai vienu pogu;
  • Ford pirmais projekcijas ekrāns Eiropā, kas palīdz autovadītājiem koncentrēties uz ceļu;
  • preventīvā stūrēšanas palīgsistēma – klasē pirmā šāda veida sistēma, kas palīdz autovadītājiem izvairīties no automobiļiem, kas apturēti uz ceļa vai brauc lēnāk, lai izvairītos no sadursmēm.

Focus Active klientiem ir pieejams plašs progresīvo Ford EcoBoost benzīna dzinēju un Ford EcoBlue dīzeļdzinēju klāsts, kas izceļas ar optimālu jaudu un pārdomātiem risinājumiem. Spēka pārvadus papildina standartaprīkojumā iekļauta automātiskā Start-Stop sistēma, kas samazina ekspluatācijas izmaksas, kā arī plūstošā sešpakāpju manuālā pārnesumkārba vai jaunā astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba bezrūpīgai automobiļa vadīšanai. Izsmalcinātā astoņpakāpju automātiskā pārnesumkārba pielāgojas atšķirīgiem braukšanas stiliem, lai nodrošinātu optimālu pārnesumu pārslēgšanu.

Ford vairākkārt godalgotais 125 ZS 1,0 litru EcoBoost benzīna dzinējs saražo no 107 g/km CO2 izmešu un nodrošina 4,8 l/100 km degvielas patēriņu. Ford 150 ZS 1,5 litru EcoBoost dzinējs saražo no 121 g/km un nodrošina 5,3 l/100 km degvielas patēriņu. Ford 120 ZS 1,5 litru EcoBlue dīzeļdzinējs saražo no 93 g/km un nodrošina 3,5 l/100 km degvielas patēriņu. Ford 150 ZS 2,0 litru EcoBlue dīzeļdzinējs saražo no 114 g/km un nodrošina 4,4 l/100 km degvielas patēriņu.

Nozarē vadošajā Ford Zārluī montāžas rūpnīcā Vācijā ražotais jaunais Ford Focus Active krosovers tagad pieejams pasūtīšanai.