BRAUKŠANAS TEHNOLOĢIJAS

​Pārliecība nepastāvīgos apstākļos

Mitrs, sauss vai apledojis ceļš ar mainīgu segumu – pieejamā inteliģentā pilnpiedziņas (AWD) sistēma nosaka, tieši cik daudz saķeres, stabilitātes līkumos un reakcijas nepieciešams jebkuros apstākļos, novadot piedziņu priekšējai vai aizmugurējai asij atkarībā no nepieciešamības. Turklāt šī sistēma, kas nodrošina „griezes momentu pēc pieprasījuma”, piešķir automobilim vēl nepieredzētu vadāmību un uzlabotus efektivitātes rādītājus.

Stūres pastiprinātājs, kas reaģē uz jebkuru situāciju

Elektroniskais stūres pastiprinātājs (EPAS) automātiski pielāgojas jūsu braukšanas ātrumam un apstākļiem.

Braucot ar nelielu ātrumu, sistēma padara stūres griešanu vieglāku, uzlabojot manevrētspēju. Pie lielāka ātruma, kad jums nepieciešams vairāk kontroles, tā padara stūri stingrāku. Turklāt tagad stūres pastiprinātāja sistēma EPAS ņem vērā arī sānvēju un citus apstākļus, bet aktīvā traucējumu kontrole samazina jebkādas nevēlamas stūres vibrācijas.

Pārredzamība no visām pusēm

Neliela kamera (papildaprīkojumā) S-MAX priekšpusē pārraida sadalītu attēlu uz automobiļa multifunkcionālo displeju, lai jūs varētu redzēt citus transportlīdzekļus, velosipēdistus vai kājāmgājējus, kas tuvojas no abām pusēm. Šī jaunā, papildaprīkojumā pieejamā tehnoloģija ir nenovērtējama, novietojot automobili stāvēšanai šaurās vietās vai uz noslogotiem ceļiem, kur redzamība ir ierobežota.

Auto novietošana un izbraukšana no stāvvietas bez lieka stresa

Aktīvā parkošanās palīgsistēma izmanto dažādu tehnoloģiju apvienojumu, kas dara vairāk, nekā tikai iestūrē automobili ielas malai paralēlā stāvvietā. Palīgsistēma izbraukšanai no stāvvietas (POA) palīdzēs arī izbraukt no tās. Perpendikulārās parkošanās sistēma (PPA) var noteikt, vai automobilim pietiks vietas, un novietot to stāvēšanai, iebraucot atpakaļgaitā. Bet parkošanās sānu palīgsistēma (SPA) brīdinās par šķēršļiem automobiļu sānos.

​Vieglāka braukšana atpakaļgaitā, jo vienmēr redzams, kas atrodas aiz auto

Stabi, barjeras vai zemas sienas… atpakaļskata kamera (papildaprīkojumā) parādīs viduskonsolē iebūvētajā displejā, vai aiz automobiļa ir kādi šķēršļi, turklāt tā automātiski ieslēdzas, kad tiek ieslēgta atpakaļgaita. Sistēma attēlo arī virtuālas robežlīnijas, kas palīdzēs bez problēmām novietot automobili pat ļoti šaurās vietās.

Uzlabota sistēma joslas saglabāšanai

Joslas saglabāšanas sistēma (standartaprīkojumā Titanium un Titanium Sport modeļiem) izmanto uz priekšu vērstu kameru, lai noteiktu, vai jūs netīšām nešķērsojat braukšanas joslu. Joslas saglabāšanas brīdinājuma signāls tad aktivizē stūres vibrāciju, kā arī displejā attēlo vizuālu brīdinājumu. Ja vadītājs nepietiekami ātri vai vispār nereaģē, sistēma automātiski piestūrē, lai palīdzētu jums droši nonākt atpakaļ savā braukšanas joslā. Šī tehnoloģija ir paredzēta ceļiem ar vairākām braukšanas joslām vienā virzienā (piemēram, maģistrālēm) un tiek automātiski atslēgta, ja ātrums ir mazāks par 65 km/h (43 mph). To var atslēgt arī manuāli.

Komforts un ērtības 

Panorāmas jumta stikls sniedz vieglāku un gaisīgāku sajūtu

Viens pieskāriens elektroniski bīdāmā jumta pārsega slēdzim ļauj caur fiksētu panorāmas jumta stiklu ieplūst auto salonā dabiskai gaismai. Tajā pašā laikā atstarojošais stikls pasargā jūs no kaitīgā UV starojuma un neļauj salonam uzkarst.

Ideāla temperatūra salonā

Jaudīga klimata kontroles sistēma palīdz uzturēt salonā siltumu vai to atdzesēt. Dalītā klimata kontrole (DEATC) ļauj vadītājam un priekšā sēdošajam pasažierim izvēlēties katram savu gaisa temperatūru.

 

Ātra vējstikla tīrīšana ar Quickclear

Šī atjautīgā sistēma izstrādāta, lai rītos, kad zemi klāj sarma, jūs ceļā varētu doties pēc iespējas drīzāk. Tikai ar vienu pieskārienu pogai tiek aktivizēta vējstikla apsildes sistēma, kuras ātri silstošie pavedieni atkausē stiklu no ledus vai aizsvīšanas un sasilda arī vējstikla slotiņas. Tam nepieciešamas tikai dažas sekundes pat tad, ja gaisa temperatūra ārā ir zemāka par nulle grādiem.

Pārdomātā sēdekļu izvietojuma sistēma, kas nodrošina augstākā līmeņa vispusību

Maināmās sēdvietas nodrošina pietiekami daudz vietas līdz pat septiņiem cilvēkiem. Nolokāmie otrās un trešās rindas sēdekļi nodrošina neskaitāmas sēdēšanas un bagāžas pārvadāšanas konfigurācijas. Piemēram, otrās un trešās rindas sēdekļus ar vienu pieskārienu pogai iespējams nolaist vienā līmenī ar salona grīdu, atbrīvojot vietu jūsu sporta aprīkojumam vai mājsaimniecības precēm.

 

Palīdz nepārkāpt ātruma ierobežojumus

Inteliģentais ātruma ierobežotājs (ISA) izstrādāts, lai uzlabotu ātruma kontroli, ļaujot jums koncentrēties uz ceļu. Pirmkārt, ceļa zīmju atpazīšanas kamera (TSR) (standartaprīkojumā Titanium un Titanium Sport) automātiski nosaka ātruma ierobežojumu konkrētā ceļa posmā (ja aktivizēta), pēc tam sistēma automātiski pielāgo maksimālo braukšanas ātrumu šim ierobežojumam.

Bagāžas nodalījuma vāka atvēršana un aizvēršana ‘bez rokām’

Ja jūsu rokas ir aizņemtas, S-MAX spēj noteikt, ka tuvumā ir jūsu KeyFree atslēga, un viss, kas jums ir jādara, ir jāpakustina kāja zem aizmugurējā bampera, lai bagāžnieka vāks automātiski atvērtos vai aizvērtos.

Nav atslēgas, nav problēmu

Ford KeyFree sistēma ļauj jums aizslēgt un atslēgt automobili, nemeklējot atslēgu kabatā vai somiņā. Šī funkcija (standartaprīkojumā Titanium un Titanium Sport) atbrīvo jūs no problēmām, kad jūsu rokas ir aizņemtas.

Iedarbiniet savu automobili, pieskaroties pogai

Tagad jums vairs nav nepieciešama atslēga. Vienkārši nospiediet Ford Power Starter iedarbināšanas pogu, turot nospiestu sajūga pedāli (vai bremžu pedāli – ja auto ir ar automātisko pārnesumkārbu), un dzinējs tiek iedarbināts.

Hi-fi skaņa

Deviņu skaļruņu Ford audio sistēma pieejama standartaprīkojumā ar Ford SYNC 2, un tā nodrošina satriecošu skaņas tīrību visā automobiļa salonā. Papildaprīkojumā pieejamā Sony navigācijas sistēma ar DAB radio nodrošina pacilājošu mūzikas klausīšanās pieredzi, pateicoties 12 Sony skaļruņiem.

Ford SYNC 2. Progresīva brīvroku sistēma ar skārienjutīga ekrāna tehnoloģiju

Nākamās paaudzes Ford SYNC 2 ļauj jums pieslēgt mobilo ierīci vai MP3 atskaņotāju, neizmantojot vadus. Jūs varat kontrolēt mūzikas atskaņošanu, telefonu, navigācijas sistēmu un klimata kontroli, izmantojot vienkāršu, intuitīvu balss vadību un 8” krāsainu skārienjutīgu ekrānu.

Tikai pasakiet…
Ar Ford SYNC 2 jūs varat piezvanīt uz vietējo restorānu, vienkārši pasakot „esmu izsalcis” vai pieslēgties Michelin ceļvedim, kas palīdzēs jums izvēlēties ēstuvi un veikt rezervāciju. Wi-Fi pieslēgums ir pieejams ar tīklājiem un USB modemu. Sistēmā ietilpst Ford avārijas palīgsistēma, kas automātiski piezvana avārijas dienestiem, ja notiek negadījums (skatīt drošības un aizsardzības lapu).

Ford Easy-Fuel vienkāršai uzpildei

 S-MAX ir praktiski neiespējami ieliet nepareizo degvielu, jo neatbilstoša sūkņa pistoli vienkārši nav iespējams ievietot. Un tā kā Ford Easy-Fuel ir sistēma bez vāka, jums nekad vairs nebūs jāsaskaras ar netīru degvielas bākas vāku

​Aizdodiet auto bez raizēm ar MyKey®

Ford MyKey® sistēma ļauj jums iestatīt maksimālo ātrumu, atgādinājumu piesprādzēties un pat audio sistēmas skaļumu. Šī tehnoloģija ir izstrādāta, lai sniegtu jums sirdsmieru, kad aizdodat savu automobili draugam vai ģimenes loceklim, jo jūs savai atslēgai varat ieprogrammēt ierobežojumus. Ja vēlaties, jūs varat paturēt „administratora” atslēgu, kurai nav ierobežojumu vai pasūtīt pat vairākus abu veidu atslēgu eksemplārus.

 Kruīza kontrole, kas spēj pielāgoties automātiski

Ar adaptīvo kruīzkontroles tehnoloģiju jūs varat izvēlēties braukšanas ātrumu, un sistēma automātiski to uzturēs. Ja iebūvētā RADAR sensoru sistēma pamanīs šķērsli automobiļa priekšā, tā sāks ieturēt iepriekš iestatītu distanci. Kad ceļš atkal būs brīvs, sistēma automātiski paaugstinās ātrumu līdz izvēlētajam.
 

Jauda 

​EcoBoost: bezkompromisa jauda un efektivitāte

Divu EcoBoost benzīna dzinēju izvēle apvieno tiešās degvielas iesmidzināšanas un turbo tehnoloģiju priekšrocības, lai sniegtu nepārspējamu veiktspēju un degvielas ekonomiju vienlaikus:

Jaunais 1,5 litru EcoBoost benzīna dzinējs pievienojas revolucionārajai EcoBoost dzinēju saimei.
Pārdomāti samazināts no 1,6l EcoBoost – dzinējs vienlaikus ar 160 ZS lielu jaudu nodrošina lieliskus izmešu rādītājus un degvielas ekonomiju. Bet 2,0 litru EcoBoost dzinējs ir vēl jaudīgāks un spēj sasniegt iespaidīgus 240 ZS.

​Dīzeļdzinēju klāsts

Labāk patīk dīzelis? Jaunais 2,0 litru TDCi pieejams četrās jaudas versijās: 120ZS, 150ZS, 180ZS un biturbo 210ZS. Katrs dzinējs aprīkots ar jaunākajām tehnoloģijām, kas uzlabo jaudu, griezes momentu un degvielas ekonomiju, vienlaikus saglabājot zemu CO2 izmešu līmeni.

Vadāmība 

​Izvēles brīvība

Ar jauno S-MAX jūs varat izvēlēties no trim dažādām transmisijām. 6 pārnesumu manuālā ātrumkārba ar augstu maksimālo griezes momentu nodrošina vienmērīgu un precīzu pārnesumu pārslēgšanu. 6-pakāpju automātiskajai transmisijai ir arī augsts maksimālais griezes moments un smalki noregulēti pārslēgšanās punkti, kas nodrošina maksimālu jaudu un efektivitāti. Pieejama arī pilnpiedziņa un 6 pārnesumu Ford PowerShift.

​Ford PowerShift pārnesumkārba. Ātra un degvielu taupoša

Šī progresīvā sešu pārnesumu transmisija apvieno automātiskās ātrumkārbas ērtības ar kontroli, ko sniedz manuālā. Tā laikus izvēlas nākamo pārnesumu jūsu vietā, lai pārslēdzoties nezaudētu jaudu. PowerShift darbojas zibenīgi, vieglā ātrumu pārslēgšana padara braukšanu plūstošāku, veicinot degvielas ekonomiju un samazinot CO2 izmešu daudzumu, salīdzinot ar parastu automātisko transmisiju.

​Pārslēgšanās lāpstiņas: izbaudiet asu pārnesumu pārslēgšanu ar automātisko ātrumkārbu

Parasti šāda iespēja ir atrodama tikai augstas klases sporta automobiļos – automātiskās pārnesumkārbas pārslēgšanās lāpstiņas pieejamas abu 6 pārnesumu automātisko PowerShift transmisiju standartaprīkojumā. Šī tehnoloģija, kas aizgūta no autosporta, sniedz jums iespēju bez piepūles pārslēgt ātrumus ar pirkstu galiem. Un, tā kā lāpstiņas ir piestiprinātas pie stūres rata, jūs varat pārslēgties vēl efektīvāk, braucot līkumos.

​Modernizēta piekare nodrošina nepārspējamu gaitu un vadāmību

Pilnīgi jauna vairāku savienojumu aizmugurējā piekare apvienojumā ar uzlabotu „McPherson” tipa balstu priekšējā piekarē papildu atsaucīgajai vadāmībai nodrošina lielisku ceļa kontroli un gaitas kvalitāti.

Ekonomija 

 

Liek degvielai aizvest vēl tālāk

Jaunais S-MAX ir veidots tā, lai tiktu efektīvi izmantota katra tajā iepildītā degvielas lāse. Turklāt dzinēju efektivitāte ir vēl vairāk uzlabota ar papildu degvielas taupīšanas tehnoloģijām.

​Vieda informācijas sistēma, kas palīdz braukt efektīvāk

Inovatīvais Ford Eco Mode režīms nepārtraukti seko līdzi jūsu braukšanas stila ietekmei uz degvielas patēriņu. Sistēma analizē jūsu ātrumu, pārnesumu pārslēgšanu, bremzēšanu un braukšanas vienmērīgumu, kā arī īso un garo pārbraucienu kopskaitu. Balstoties uz novērojumiem, vieda programma jums iesaka, kā ietaupīt degvielu.

Mazāks degvielas patēriņš ar Auto Start-Stop

Kad apstājaties pie luksofora vai tukšgaitā darbināt automobili, stāvot rindā, šī tehnoloģija var automātiski izslēgt dzinēju (nepārtraucot piegādāt enerģiju būtiskākajiem elementiem, piemēram, priekšējiem lukturiem, gaisa kondicionierim, radio un Ford SYNC sistēmai). Kad esat atkal gatavi atsākt kustību, vienkārši nospiediet sajūgu un ieslēdziet pirmo pārnesumu, kā ierasts, un sistēma automātiski iedarbinās dzinēju. Auto Start-Stop ir īpaši efektīva pilsētas satiksmē, kur ar tās palīdzību iespējams ietaupīt līdz pat 10% degvielas (pilsētas ciklā).

Vēl efektīvāks veids, kā uzlādēt akumulatoru

Atšķirība no tradicionālajām sistēmām viedā reģeneratīvā uzlādes sistēma lādē akumulatoru tikai tad, kad tas ir nepieciešams un iespējams, izvairoties no uzlādes, kad ir nospiests akseleratora pedālis. Tas palīdz vēl vairāk ietaupīt degvielu un samazināt izmešu daudzumu.

TRANSPORTLĪDZEKĻA DROŠĪBA

​Sistēma, kas var pasargāt kājāmgājējus

Pirmssadursmes drošības palīgsistēma un gājēju noteikšanas sistēma atpazīst cilvēkus (un lielus priekšmetus) uz ceļa automobiļa priekšā vai tādus, kas varētu ceļu šķērsot, un brīdina jūs par to. Ja vadītājs nereaģē, sistēma automātiski nobremzē. Šī jaunā tehnoloģija izstrādāta, lai samazinātu negadījumu smagumu vai palīdzētu no tiem izvairīties vispār, un tā darbojas, braucot ar ātrumu līdz pat 80km/h (50mph).

​Priekšējie lukturi, kas palīdz jums redzēt aiz stūra

Papildaprīkojumā pieejamais adaptīvais apgaismojums Ford Dynamic LED ne tikai pārsteidzoši labi izskatās, bet arī balstās uz viedu tehnoloģiju. LED lukturi nodrošina precīzu un intensīvu apgaismojumu, un tajos iekļautas arī dienas braukšanas gaismas iekļautas. Un LED pagriezienu signāli aizvieto tradicionālās „mirkšķinošās” pagriezienu gaismas, iedegoties noteiktā secībā, kas labāk pievērš citu braucēju uzmanību. Turklāt tālās gaismas ar pretapžilbināšanas funkciju pielāgojas automātiski, uzlabojot redzamību un vienlaikus neapžilbinot pretim braucošos. Pārsteidzoši ir arī tas, ka jaunie priekšējie lukturi seko ceļam, uzlabojot redzamību, kad braucat līkumos.

Papildu jauda avārijas bremzēšanai

Avārijas bremžu asistents (EBA) palīdz jūsu automobilim nobremzēt maksimāli efektīvi avārijas situācijā. Tas tiek vadīts automātiski, izmantojot ESP sistēmu, kas nosaka, cik stipri spiežat bremzes un, ja nepieciešams, bremzēšanu automātiski pastiprina.

Spoguļi, kas redz to, ko jūs neredzat

Papildaprīkojumā pieejamā aklās zonas uzraudzības sistēma (BLIS) var palīdzēt jums drošāk pārkārtoties citās joslās, pateicoties RADAR sensoriem, kas abās pusēs skenē jūsu automobiļa aklās zonas. Ja tie pamana automobili, kuru nevarat ieraudzīt, attiecīgajā sānu spogulī iedegas oranžs indikators, tādējādi jūs brīdinot. BLIS tagad iekļauta vēl viena jauna tehnoloģija, Perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēma.

Ford SYNC 2 ar avārijas palīgsistēmu

Svarīgs Ford SYNC 2 aspekts ir Ford avārijas palīgsistēma*. Šī funkcija var pat glābt jūsu dzīvību, jo tā paredzēta tam, lai palīdzētu jums veikt ārkārtas zvanu, un var nodot informāciju avārijas dienestiem par jūsu automobiļa atrašanās vietu jūsu vietējā valodā. Ja nepieciešams, jūs varat arī izvēlēties pārtraukt zvanu vai runāt ar dienestiem paši. Izšķirošs faktors, ka sistēma nodod informāciju par jūsu atrašanās vietas GPS koordinātām pat tad, ja esat bez samaņas.

*Ford avārijas palīgsistēma darbojas vairāk nekā 30 Eiropas valstīs. Šī iespēja strādā, ja savienota ar atbilstošu mobilo telefonu, kas ir jums līdzās brīdī, kad tiek aktivizēts gaisa drošības spilvens (izņemot ceļu gaisa drošības spilvenus), vai sensors, kas avārijas gadījumā atslēdz degvielas sūkni. Teksta funkcija un avārijas palīgsistēma nav pieejama visās Eiropas valodās.

Pārliecība sarežģītos apstākļos

Automobilis ir aprīkots ar elektronisko stabilitātes programmu (ESP), kas ietver virkni tehnoloģiju, kas palīdz kontrolēt automobili. Sensori pamana negaidītas izmaiņas stūres darbībā, bremzēšanā vai cita veida automobiļa reakcijā, kā dēļ varat zaudēt vadību, un tad ESP precīzi pielāgo katru riteni atsevišķi, padarot automobili stabilāku un palīdzot novērst izslīdēšanu. ESP funkcijas ietver palīgsistēmu braukšanas uzsākšanai slīpumā un avārijas bremžu sistēmas spiediena palielināšanu.

Papildu kontrole, uzsākot braukt slīpumā

Palīgsistēma braukšanas uzsākšanai slīpumā novērš ripošanu atpakaļ vai uz priekšu, kad uzsākat kustību uz slīpas virsmas. Sistēma darbojas, uzturot spiedienu bremžu sistēmā papildu 2,5 sekundes, ļaujot jums nesteidzīgi uzsākt kustību. Sistēma noder arī, kad apstājaties un turpināt braukt uz slidena ceļa seguma.

Bērnu drošība

Visi trīs otrās rindas krēsli aprīkoti ar ISOFIX bērnu sēdekļu stiprinājumiem.

​​Aizsardzība ar signalizāciju

Thatcam 1.kategorijas signalizācija ir sarežģīta sistēma, kas pēc dubultas automašīnas aizslēgšanas automātiski aktivizē jaudīgu audio signalizāciju, ja notiek mēģinājums ar spēku iekļūt automobilī, auto tiek pacelts vai sensori uztver kustību salonā.

Pastāvīga aizsardzība pret apgāšanos

Pretapgāšanās sistēma nosaka iespējamu apgāšanos, ko var izraisīt pārāk liela sasvere vai kāds cits manevrs. Tehnoloģija automātiski pieslēdz bremzes katram ritenim atsevišķi un pielāgo akseleratoru, lai atgūtu vadību.

​Koordinētas drošības sistēmas, kas ir gatavas darbam dažu sekunžu laikā

Inteliģentā aizsardzības sistēma (IPS) koordinē vairākas drošības komponentes, nodrošinot maksimālu aizsardzību jums un jūsu pasažieriem. Jaunajam S-MAX ir arī stingra virsbūve, kas absorbē triecienu, un progresīva sēdekļu un drošības jostu tehnoloģija, kas samazina negadījuma sekas.

​Pamana transporta līdzekļus, kurus jūs varat palaist garām

Kad jūs atpakaļgaitā izbraucat no stāvvietas un jūsu redzamība ir ierobežota, Perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēma (pieejama kā daļa no aklās zonas uzraudzības sistēmas BLIS papildaprīkojumā) aktivizē skaņas brīdinājumu, pamanot tuvojošos automobili. Šī tehnoloģija aktivizē arī gaismas signālu sānu spogulī: kreisajā vai labajā atkarībā no tā, no kuras puses tuvojas transportlīdzeklis.

​Ātrāka un īsāka avārijas apstāšanās

Potenciālas avārijas situācijas gadījumā ESP sagatavo bremžu sistēmu, noslēdzot jebkādu gaisa spraugu starp bremžu diskiem un klučiem. Šī tehnoloģija pazīstama arī kā bremžu sistēmas spiediena palielināšana (Electronic Brake Prefill), un tā palīdz samazināt bremzēšanas distanci.

​Maksimāla kontrole, izbraucot līkumus

Torque Vectoring Control pielāgo dzinēja griezes momentu starp priekšējiem un aizmugurējiem riteņiem atbilstoši ceļa segumam un braukšanas apstākļiem. Sistēma veic mērījumus 100 reizes sekundē, kas ir 33 reizes ātrāk par acu mirkšķināšanu. Tādējādi tiek nodrošināta labāka saķere un precīzāka stūrēšana, veicot paātrinājumu līkumos.

​Progresīva gaisa drošības spilvenu sistēma

Gaisa drošības spilvenu sistēma ar priekšējiem gaisa drošības spilveniem krūšu un iegurņa zonām.