Ford Focus RS 

350 ZS, 268 km/h un1 g liels sāniskais paātrinājums.

Ar 2,3 litru EcoBoost dzinēju aprīkotais Focus RS nodrošina iespaidīgu veiktspēju.

Automobiļa sniegums uzlabots, izmantojot plašu progresīvo tehnoloģiju klāstu, tostarp tas aprīkots ar jaunu piedziņu, palaišanas kontroli un dažādiem piedziņas režīmiem…

Par automobiļa stilu un dizainu nekas nav jāsaka – tas runā pats par sevi.

Maksimāla kontrole līkumos

Ford Performance visu riteņu piedziņa ar dinamisko griezes momenta vektorēšanas kontroli ļauj attīstīt 1 g lielu sānisko piedziņu, kā arī rada lielisku saķeri ar ceļu un garantē nepārspējami precīzu vadāmību līkumos.

Lai palīdzētu līdzsvarot dzinēja griezes momenta apjomu, kas tiek padots uz aizmugurējiem riteņiem, tādējādi pielāgojot automobili specifiskiem ceļa seguma un braukšanas apstākļiem, sistēma aprīkota ar diviem elektroniski vadāmiem sajūgiem. Viedā tehnoloģija arī ļauj izbaudīt kontrolētu sanesi trasē.

Progresīvā 2,3 litru EcoBoost dzinēja tehnoloģija

2,3 litru EcoBoost dzinēja revolucionārā tehnoloģija ietver tiešo iesmidzināšanas sistēmu, vārstu pacēluma laika regulēšanu un dalīto turbokompresoru.

Dzinējs ir pielāgots un kalibrēts tieši jaunajam Focus RS, un tāpēc izdevies sasniegt šādus rezultātus: maksimālā jauda 350 ZS, maksimālais griezes moments 440 Nm (470 Nm ar virsspiedienu).

Dzinējs izceļas ar izcilu atsaucību pie zemiem apgriezieniem, ko papildina spēcīgs paātrinājums pie vidēji augstiem apgriezieniem. Augstākajos pārnesumos apgriezienu skaits ir ierobežots līdz 6800 apgriezieniem minūtē.